نینجای بانوان ارومیه توسط سنسی صبا خانی نینجای بانوان ارومیه توسط سنسی صبا خانی
آموزش هنرهای رزمی مرموز سنتی ژاپنی: نینجا، سامورایی بوگه‌ی ریو، نینجوتسو توسط شیهان اسکندری
تاریخ : یک شنبه 16 دی 1397
نویسنده :




مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1400/3/5/3 - - گفته است :
سلام میشه شماره تلفن باشگاه رو بدین ممنون
پاسخ:04433489979

/weblog/file/img/m.jpg
رویا در تاریخ : 1400/1/16/1 - - گفته است :
سلام سنسی صبا خانی عزیز سال نوتون مبارک و امیدوارم موفقیت روزافزون نصیبتون باشه. سنسی صبا خانی عزیز من سی و دو سالمه و تا الان اصلا باشگاه نرفتم و هیچ رشته ورزشی رو به طور حرفه ای دنبال نکردم اما از وقتی که با ورزش نینجوتسو آشنا شدم اصلا نمیتونم فراموشش کنم و واقعا میخوام هر طور شده این ورزش رو یاد بگیرم و بهش علاقه مند شدم.من دو سوال ازتون دارم یکی اینکه با این سن میتونم شروع کنم؟ هر چند که تو کامنت های دیگه به دیگران توضیح دادین که دیر نیست اما با توجه به اینکه اصلا تا الان ورزش نکردم میتونم این ورزش رو شروع کنم و به مرور زمان پیشرفت کنم؟ من به حرکات اکروباتیک این رشته خیلی علاقه مند شدم آیا میتونم اون حرکات رو انجام بدم؟ یه سوال دیگه هم ازتون دارم این که من دانشجو هستم و تقریبا تموم اوقات روزم پر هست شما کلاس به صورت نیمه خصوصی یا خصوصی برگزار میکنید و اگه برگزار میکنید شهریه کلاس های نیمه خصوصی و خصوصی تون چه قدر هست؟ شما می تونید روزهای تعطیل مثل جمعه یا پنج شنبه به من آموزش بدید؟ و ممنون میشم اگه شهریه هر جلسه رو هم به صورت خصوصی بهم بگید ممنونم
پاسخ: سلام رویا جان با توجه به سنتون و اینگه گفتید تا حالا ورزش نکردید، پس نباید واسه حرفه ای شدن عجله کنید کمی بیشتر از بقیه زمان میبره تا بتونید حرکات آکروباتیک رو انجام بدید. ولی یادتون باشه هیچ وقت دیر نیست. کلاسهای ما پنج شنبه ها هم هست از ساعت 6 تا هفت و نیم برای هماهنگی کلاسهای خصوصی هم با شماره 09911811205 تماس بگیرید تا صحبت کنیم.

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1399/6/29/6 - - گفته است :

سلام خانم خانی من نه تمرین داشتم نه کلاسی رفتم میتونم از صفر شروع کنم واینکه ثبت نام تا آخر سال هست یا فقط در سه ماهه اول تابستان هستش
پاسخ: سلام مریم جان ببخش از اینکه دیر پاسخت رو ارسال می کنیم. ثبت نام ما در تمام سال هست و هیچ محدودیتی نداره. ان شاالله بلافاصله بعد از بازگشایی باشگاهها و مجوز وزارت بهداشت تو باشگاهمون ببینیمت. بله میتونی از صفر شروع کنی هیچ مشکلی نداره 


/weblog/file/img/m.jpg
مهدیه در تاریخ : 1399/2/16/2 - - گفته است :
سلام اگه میشه آدرس باشگاه رو هم بنویسید تا ما بتونیم باشگاه شما بیایم .
ممنون میشم
پاسخ: سلام مهدیه جان. خیابان ارتش. ابتدای زیرگذر. کوچه سوم. باشگاه فرهنگی و ورزشی سید آزاد موسوی

/weblog/file/img/m.jpg
حنا دارایی در تاریخ : 1398/12/19/1 - - گفته است :

سلام سنسی صبا خانی عزیز واقعا ورزش فوق العاده ای دارید و باعث افتخارید امیدوارم همیشه موفق باشید.ببخشید من ۳۰ سالمه آیا میتونم به باشگاه مراجعه کنم برای ثبت نام یا محدودیت سنی دارید؟ حداکثر سن لازم برای شروع نینجوتسو چه سنی هست؟ ایا سن بالا میشه حرکات نمایشی مثل ۱۸۰ درجه، بالانس و بقیه حرکات نمایشی نینجوتسو رو انجام داد؟ (البته با تلاش و تمرین منظورم نه یکی دو روزه) چون من واقعا به این حرکات علاقه دارم و میخوام که انجام بدم اما اطرافیان ناامیدم میکنن و میگن که دیگه نمیتونم این حرکات رو انجام بدم و یه سوال دیگه دارم اینکه ورزش نینجوتسو مثل فیتنس میتونه باعث آب شدن چربی های اضافه و خوش اندام شدن و داشتن شکم شش تکه شد؟ لطفا اگه پی امم به دستت ون می رسه جواب بدید سنسی صبا خانی عزیز ممنون
پاسخ: سلام حنا جان. از نگاه قشنگت ممنونم. باشگاه ما محدودیت سنی نداره. ما هنرجوی چهارساله داریم تا چهل سال. انعطاف یکی از اصول آموزشی ماست. بنابراین اصلا نگران نباش و ناامید نشو. هنرجوی چهل ساله ما دو سه ماهه تونست 180 باز کنه. تو هم میتونی. چون ورزش ما خیلی اکتیوه میتونی بدنت رو بسازی. ان شاالله بعد از تعطیلات و با از بین رفتن کرونا در باشگاه منتظرت هستیم.


/weblog/file/img/m.jpg
صدف در تاریخ : 1398/8/17/5 - - گفته است :
سلام خانم صبا خانی ممنون که جواب دادید ببخشید یه سوال دیگه هم ازتون دادم من فکر کنم نمیتونم اصلا ۱۸۰ درجه بزنم یعنی یه سال پیش باشگاه بدنسازی میرفتم و با مربی اون باشگاه هر چی کار کردم نتونستم ۱۸۰ درجه بزنم اگه یه نفر مثل من نتونه بخش ژیمناستیک رو خوب کار کنه نمیتونه نینجوتسو رو ادامه بده؟ یا مشکلی نیست؟ میشه باز هم منو راهنمایی کنید مرسی
پاسخ: سلام عزیزم نه مشکلی نیست انعطاف یکی از اصول نینجاست نه همه اش. ان شاالله با تمریناتی که داده خواهد شد شما هم می تونید 180 باز کنید. هستند هنرجوهایی که بعد یکسال تونستن 180 باز کنند. اصلا نگران نباشید.

/weblog/file/img/m.jpg
صدف در تاریخ : 1398/8/14/2 - - گفته است :
سلام سنسی صبا خانی عزیز، تمریناتتون خیلی خوب هستش و امیدوارم پله های موفقیت رو مرحله به مرحله طی کنید واقعا مایه غرور و افتخار هستید.خانم صبا خانی عزیز من ۲۴ سالم هست و مدتی هستش که تصمیم گرفتم یه ورزش رزمی رو انتخاب کنم و کار کنم خودم به نینجوتسو علاقه زیادی دارم اما به من ورزش کیوکوشین رو به خاطر ضربات کاری و قوی ای که داره معرفی کردن اما من بیشتر تحقیق کردم و یه مقاله خوندم که نوشته بود فنون زمین زدن و ضربات در نینجا دقیقا مثل کیوکوشین هستش میخواستم بدونم این مطلب درسته؟ هم ضربه های پا و هم دست مثل کیوکوشین هستش؟ ممنون میشم راهنمایی کنید خانم صبا خانی
پاسخ: سلام صدف جان. ممنون از نگاه زیبات به سایتمون. به محض دریافت پاسخ، براتون ارسال خواهیم کرد.
پاسخ: ضربات پا و دست در نینجوتسو بسیار زیاده و ضربات کیوکوشین هم جزئی از ضربات نینجاست. تکنیکهای نینجا یا همون نینجوتسو بسیار وسیعه. شاید شما بتونید در یکی دو سال کل فنون کیوکوشین رو یاد بگیرید ولی فنون نینجا مثل دریاست و تموم شدنی نیست. امیدواریم شما هم موفق باشید.

/weblog/file/img/m.jpg
صدف در تاریخ : 1398/8/14/2 - - گفته است :
سلام سنسی صبا خانی عزیز، تمریناتتون خیلی خوب هستش و امیدوارم پله های موفقیت رو مرحله به مرحله طی کنید واقعا مایه غرور و افتخار هستید.خانم صبا خانی عزیز من ۲۴ سالم هست و مدتی هستش که تصمیم گرفتم یه ورزش رزمی رو انتخاب کنم و کار کنم خودم به نینجوتسو علاقه زیادی دارم اما به من ورزش کیوکوشین رو به خاطر ضربات کاری و قوی ای که داره معرفی کردن اما من بیشتر تحقیق کردم و یه مقاله خوندم که نوشته بود فنون زمین زدن و ضربات در نینجا دقیقا مثل کیوکوشین هستش میخواستم بدونم این مطلب درسته؟ هم ضربه های پا و هم دست مثل کیوکوشین هستش؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

/weblog/file/img/m.jpg
ژیلا در تاریخ : 1398/6/29/5 - - گفته است :

سلام از سایت خوبتون ممنونم.براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم.ببخشید من دانشجوی رشته پزشکی هستم و چون تایم دانشگاه و حجم درس ها زیاد هستش فقط عصرها از ساعت ۶ میتونم بیشتر به کارهای مورد علاقه ام برسم و واقعا دلم میخواد این رشته رو یاد بگیرم چون کاراتون خیلی جالب و جذاب هستش فقط در مورد زمان کلاس هاتون نگرانم اینکه تایم کلاس ها از چه ساعتی هستش؟ کسی مثل من اگه به جای هفته ای سه جلسه، دو جلسه بیاد قبول میکنید یا باید حتما مرتب بیاد و کار کنه؟ با این شرایطی که دارم میتونم بیام و ثبت نام کنم؟ به من آموزش میدید خانم خانی؟ لطف میکنید جواب بدید مرسی
پاسخ: سلام ژیلای عزیز. ممنون از نگاه قشنگت. ما هم براتون آرزوی موفقیت داریم. تایم کاری ما 6 بعد از ظهر تا هفت و نیم هست. می تونید با سنسی خانی هماهنگ بشید تا مشکل چندانی براتون پیش نیاد و آموزشهایی رو که حضور نداشتید رو براتون دوباره تکرار کنند. هیچ مشکلی وجود نداره و میتونید برای ثبت نام اقدام کنید


/weblog/file/img/m.jpg
طلا جم در تاریخ : 1398/6/28/4 - - گفته است :

سلام استاد صبا خانی عزیز ممنون که جواب دادید ببخشید منظورتون اینه که اگه از الان شروع کنم و بیام کلاس ها ۶ سال دیگه تو ۲۲ سالگی میتونم مربی بشم؟ و اگه بیام کلاس ها خودتون به همه آموزش میدین؟ ممنون میشم جواب بدید استاد عزیز
پاسخ:دوباره سلام طلا جان. همونطوری که گفتم بستگی به هوش و استعداد توانایی شما هم داره. ان شاالله بتونید مربی خوبی بشید.


پاسخ: درمورد آموزش هم بله سنسی خودشون آموزش رو به عهده دارند. فقط برای تمرین با سنپاها یا ارشدها تمرین خواهید کرد


CommentFieldStyle:-moz-border-radius:4px;border:1px solid #999;-moz-border-radius:hover:8px; >
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
فال حافظ

ابزار فال حافظ



/
لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت، ما را از نظرات و پيشنهادات و انتقادات خود بهره‌مند سازيد.